.

.
.

sobota, 7 grudnia 2013

Wstęp


Wstęp

Ten blog będzie poświęcony mojej własnej wersji historii Klausa i Caroline. Jednak główne postaci są wzięte z serialu TVD. Piszcie proszę komentarze.
...............................................................................................................................................................................................................................................
Leżałam na swoim łóżku wpatrując się w sufit. Tak wiele zmieniło się przez ostatni rok. Wszystko zaczęło się od tego, że bracia Salvatorowie sprowadzili się do miasta. Moja przyjaciółka zakochała się z wzajemnością zresztą w Stefanie, a może w Damonie też? W sumie wcześniej tego nie zauważałam. To w tedy właśnie dowiedziałam się o wampirach, którym zresztą niedługo potem się stałam. Mój chłopak natomiast stał się wilkołakiem. A, zapomniałabym moja druga najlepsza przyjaciółka okazała się czarownicą… Od dłuższego czasu nie miałam ani chwili wytchnienia. Ale od przemiany Tylera minęły trzy miesiące, panował już nad swoją naturą, a podczas pełni wiedział przynajmniej czego ma się spodziewać. Brr nienawidzę pełni, nie mogę znieść jego cierpienia podczas pełni. Mój kochany Tyler… w sumie to właśnie jego wilcza natura zbliżyła nas do siebie kiedy postanowiłam mu pomóc przy przemianie. Tak rozmyślając nie zauważyłam nawet kiedy zrobiło się strasznie późno, zgasiłam więc swoją lampkę nocną i położyłam się spać.       

1 komentarz: